Sivut

tiistai 13. toukokuuta 2014

Helsinki Midnight Run


Mietitkö miten saada kaveri mukaan Midnight Runiin tai johonkin muuhun juttuun mukaan?
Mun ystävä kyllä tietää!

Ohjeet tiivistettynä: lämmittele kaveri hieman aiheeseen ja jätä hautumaan. Sopivan hautumisajan jälkeen (yksi yö) varaat hotellin ja kerrot tästä kaverillesi muina miehinä ja kerrot ystävällisesti, että harkinta-aika tais umpeutua jo. Toimii!

Eikait siinä sit enää mitään voi sanoa! Toissapäivänä aloitettiin siis minun lämmittely - eilen ilmoitettiin, että hotelli on jo varattu, ÄITINI halusi mun kans lenkille, joten varovainen alkukin voidaan laskea tapahtuneeksi - ja tänään sitten jo maksettiinkin osallistumismaksukin.

Saapipa nähdä miten tää lähtee käyntiin... Mullahan siis on ollut häpeällisen pitkä tauko oikeastaan kaikesta liikunnasta lukuunottamatta koiran kanssa ulkoilua, kävelyä ja hyötyliikuntaa. Lähtöryhmä on tän mukainen, mutta olen sitäkin ylpeämpi meistä!

Saa nähdä otinko oikeen kokosen t-paidan. Muut Niket mulla on ainakin S-kokoisia (Ihme kyllä!), joten otin S:n nytkin. Jospa tässä vaikka vähän pääsis laihtumaan niin menee se sit ainakin :D

Kävin tänään vaihdatamassa jopa patterit sykemittariin. Olisin eilen halunnut sen lenkille mukaan, mutta yllätys yllätys siinä oli patterit ihan loppu. Loppuu kai ne jos on vaan kaapis käyttämättä...


Kuva: polar.com


- Milla



ps. Muita tulossa? Nähdään 30.8



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti