Sivut

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Kevät

Kyllä se sieltä tulee, se kevät! Olimme koiran kanssa ulkona ja on se sieltä todistettavasti tulossa. Oikeisiin rinteisiin kun luo katseen, niin se on jo täällä. Lumi sulaa kohtisten ja vaikka talvesta kovasti pidänkin on kevät jo ihan toivottu juttu. Huolimatta siitä, että meidän pääsiäissuunnitelmat näyttävätkin nyt heittävän häränpyllyä luulen loman sujuvan kivasti kun katsoo tuota sääennustetta. Nyt vaan niskasta kiinni ja ulos!


Pajunkissoja, kimaltelivat kilpaa auringon kanssa.




Olin eilen myös juoksemassa, nyt on vähän sellainen ärsyttävä välivaihe. Osittain on sulaa, osittain todella liukasta. Ja oikeastaan ne paikat missä on sulaa, on myös todella rapaista. Meillä menee tosin tuossa lähistöllä metsässä sellainen polku missä ihmiset ovat paljon kävelleet, eli tamppaantunut aika hyväksi! Vaikka se onkin kapea ja töyssyinen niin sopii mun extreme tasoon kuin nenä päähän. Jännitystä elämään... Oon pari kertaa nilkkani muljauttanu aika pahasti joskus, mutta ikinä ei niin pahasti ole mennyt, että lääkärille olisi tarvinnut näyttää. Eli en ensimmäisenä sinne mennessä pelkää taittavani niitä. Ja mä haluan uskoa siihen, että tuollainen muljuuttava juoksu vaan vahvistaa niitä nilkkojakin. Siellä polulla saa jotenkin sellasen flown juoksuun, vaikka muuten jalat painoivatkin taas kuin synti.

Totesin muuten samalla, että mun kunto on kyllä ihan onneton. Ja voin tunnustaa, että nyt kun on taas aikaisten aamuherätysten jäljiltä super väsynyt niin sitä sortuu sata kertaa helpommin herkuttelemaan, ja vetää ihan överiksi sitten senkin. Se ei paljon lohduta vaikka saa raahattua itsensä salille tai lenkille tunniksi kun sitten vetää ne samat kalorit tuplana takas jos edes riittää. Pirhana vieköön! Joku vois lainaa mulle vähän selkärankaa?!

Harkitsen edelleen vakavasti Fitfarmin bikinichallengeen osallistumista. Onhan mulla itsellänikin tietysti asioista jotain käsitystä ja tietoa kaivelemalla selviäisin yksinkin. Mutta oon vaan niin super onneton tuon minun ruokavalion (mikä se on?) kanssa. Pitää varmaan vielä keskustella kotona pienistä käytännön asioista. Haluisin kumminkin vetää sen sit ihan kunnialla läpi jos siihen lähden. Ja se muuttaisi meidän huushollin ruoanlaittoa aika radikaalisti.

Miten teillä hoituu kahden ruoan tekemiset ja se, että jos toinen haluaa herkutella ja toinen yrittää pitää kiinni dietistä tms.?






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti